sobota, 23 kwietnia 2011

Babka cytrynowa Wielkanocna

Chciałam babkę, ale taką która byłam pewna że mi wyjdzie. Dlatego zasięgłam w sklepie po babkę cytrynową z dr. Oetkera. Wyszła bardzo fajnie, miała cudowny cytrynowy zapach. Mama próbowała, mówiła że bardzo dobra w smaku. Łatwa i szybka do zrobienia więc to coś dla mnie.  
Składniki:
- 2 jajka
- pół szklanki mleka
- 100g margaryny Kasi
- babka cytrynowa dr.Oetkera
Przygotowanie:
Do miski wsypać zawartość opakowania babki, dodać margarynę, jajka i mleko. Wszystko wymieszać mikserem na początek na wolnych potem szybszych obrotach. Formę do babki wysmarować margaryną i posypać mąką, wlać zawartość ciasta do formy, włożyć do piekarnika i piec 55 min w temp. 180 C. Udekorować według uznania. U mnie lukier różowy i cukier puder.

1 komentarz: