wtorek, 28 lutego 2012

Pyszna sałatka

Kocham zdrowe odżywianie, gdy coś jest wartościowe i ma sporo witamin. Dlatego też postanowiłam zrobić taką sałatkę którą byłam zachwycona! sycąca bo wychodzi jej dużo ale nie ma tam nic co mogłoby zaszkodzić dlatego też można ją jeść do woli. 




Składniki:
- jogurt naturalny 100g
- twaróg półtłusty 150g
- pierś z kurczaka
- groszek z puszki 
- słonecznik łuskany solony
- kapusta pekińska 
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- sól, pieprz
- przyprawa do twarożku 
- pomidorek koktajlowy do ozdoby 


1. Kapustę pekińską siekamy, Układamy na spodzie naczynia, resztę zostawiamy aby posypać na górze gdyż jest to sałatka warstwowa. Pierś z kurczaka wcześniej marynujemy w przyprawie do twarożku i wstawiamy do lodówki (gdy tego nie zrobimy to nic się nie stanie tylko tak bardziej przejdzie przyprawą i smak będzie intensywniejszy) 
2. Usmażoną pierś z kurczaka wykładamy na tą kapustę pekińską którą wcześniej wyłożyliśmy do miski. Na górę posypujemy resztą kapusty, posypujemy odsączanym na sitku groszkiem, twaróg kroimy w kostkę, jogurt naturalny mieszamy z przyprawą do twarożku, wszystkie składniki polewamy jogurtem i wierzch posypujemy słonecznikiem. Dałam jeszcze jednego pomidorka koktajlowego bo akurat nawinął się pod ręką. No i oczywiście wcześniej solimy i pieprzymy.


GOTOWE :)  

3 komentarze:

  1. Też lubię salatki :D Prosze usuń weryfikację komentarzy kodem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już mi się udało :) w ustawieniach komentarzy. Tylko jeszcze jak byś mogła sprawdzic czy sie nie pojawia ta weryfikacja obrazkiem byłoby fajnie.

      Usuń
  2. Ervisha a jak to mam usunąć ? :( bo nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń