wtorek, 6 grudnia 2011

Babeczki jogurtowe z dżemem wiśniowym

Od dawna te babeczki kusiły mnie do zakupu. Lecz nie kupowałam ich bo nie miałam foremek takich na muffinki. Gdy wczoraj bardziej przyglądnełam sie opakowaniu zobaczyłam że te foremki są już dodawane do pudełka :) więc bez wahania je kupiłam aby zobaczyć co to za babeczki i jak wyjdą. Ceny zbytnio nie zachwycają bo trzeba za nie dać 6 zł, dlatego kupiłam najwyzklejsze, jogurtowe bez żadnych dodatków bo w końcu dżem można dodać taki normalny a za ten który jest dodawany do kompletu tylko dodatkowo się płaci. Babeczki wyszły jak malowane ! i pyyyyyszne! 


 


Składniki:
- 2 jajka
- 100ml oleju
- 100g serka waniliowego homogenizowanego
- dżem lub konfitura o dowolnym smaku 


Przygotowanie: Mieszankę do wypieku babeczek zmiksować z dodatkiem jajek, oleju , serka homogenizowanego lub jogurtu naturalnego ( u mnie serek homo waniliowy ) Foremki rozłożyć na blaszce i nakładać masę małą łyżeczką, potem łyżkę dżemu lub konfitury i drugą warstwę ciasta tak aby przykryła nam marmoladę. Wstawiamy do piekarnia nagrzanego do 170 stopni i pieczemy około 30 minut. Gotowe babeczki posypujemy cukrem pudrem który już jest w opakowaniu :) ja na górę babeczek jeszcze roztopiłam batona Snickers i dałam na górę. Smacznego ! 



1 komentarz:

  1. Kiedyś robiłam takie babeczki z torebki, ale z czekoladowymi płatkami. Nie umiałam jeszcze najlepiej piec, a chciałam, żeby na imieniny mamy wyszły idealne. (: Są faktycznie niezłe!

    OdpowiedzUsuń